150927

Det här med och försöka gå och lägga sig i tid eller tidigt. För mig funkar det inte alls. Inte just nu. Oavsett hur många timmar jag sovit är jag iprincip uppe vid 10.00.

Ja, så vad har jag gjort för något spännande idag? Inte alls mycket. For till en vän för en kopp kaffe och prat mellan himmel och jord. Sen åkte jag och hämtade min golden Pompe. Tanken var och åka och träna med honom. Men som vanligt hamnar jag i vårt hus...och kommer inte iväg. Det tar emot...jag VILL men orken och kraften finns inte där. Inte idag. Möjligtvis imorgon.

Jag vill bara få ordning på allt, som det varit förut. Orka mer än vad jag gör nu. Jag har hunnit gråta många gånger idag. Jag är så trött på och leva såhär. Jag vet inte hur jag lyckas men jag gör det typ omöjliga ändå. Inga knep för och lyckas.

Hur det kommer bli imorgon...vet jag inte men vet att jag kommer skämmas...om det bara var så lätt! Bara sluta och att det är urvärlden. Om jag inte har för mycket illamående och annat skit så jag jag försöka äta middag med svärföräldrarna.

Take Carme /M
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0