151030 A new day has come

GOD MORGON! Jisses vad man hinner med mycket när man vaknar tidigt och speciellt när man är på gott humör! :D Gjorde i ordning kaffe och tog mig en långpromenad med Pompe. Väl hemma möts jag av den ljuvliga nybryggda kaffet! Lovley.

Skriver lite här, lyssnar på musik och följer rättegången om flickan som blev mördad i Skövde. Jag satt även igår och följde rättegången och ibland tycker man att Självklart att det är 35 åringen! MEN sen blir man så osäker när man läser om vittnenas utsagor. Det kan ju lika gärna ha varit pappan eftersom det var han som kom förts på plats och dessutom ensam? Dessa spekulationer tar aldrig slut och kommer fortsätta spekuleras efter att 35 åringen får domen.

Nåväl, har så mycket jag vill hinna göra men vette fan i vilken jävla ände jag ska börja...uff! :/

Fast än det är små kyligt och grått på himlen så satt vi ute på trappan efter vår promenad. 
 
Take Care/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0