151029

Snacka om en berg- och dalbana vecka! Måndag firande jag med min sambo och våra vänner att jag har blivit ett år äldre. Ja, jag är fortfarande närmare 25 än 30 HAHA. Sen tisdag har jag bara varit på dåligt humör. Dessutom blev jag sjuk på riktigt igår, vette fan hur jag klarade och kliva upp igår 05.45 och jobbade fram till 13 sen var jag tvungen och sjukanmäla mig. När jag kom hem duschade jag varmt så länge tills varmvattnet tog slut och snabbt i sängen. En filt, min och sambons täcke och lik förbannad frös jag. Somnade och vaknade vid 16,30 och ringde till min kontaktperson och berättade att jag har blivit sjuk och kommer inte komma imorgon (alltså idag). Då låg jag med 39 grader feber. Vi kom fram till att han skulle ringa mig idag kl 09 och se om jag var påväg eller om han skulle fixa så jag kunde gå till VC och ta medicin. Jag sa att jag vägrade och gå till dem...att då kommer jag hellre på fredagen. Imorse hade jag ingen feber så beslöt för och åka. Det gick snabbt idag hos min kontaktperson. Jag var inte alls på humör och speciellt när han började fråga om vad som hänt måndag och tisdag. Jag vet att han vill höra mig säga och berätta men jag bara orkade inte. Han sa att vi båda vet att jag har dålig dag idag men då berättade jag att jag har haft tre förbannade dåliga dagar och så pratade vi lite kort om det. Sen fick det vara nog.

Så, vad ska jag hitta på...hunden måste ut en sväng. Annars tänker jag gå och sova. Jag har inte tänkt göra något mer idag...jag har verkligen inte ork till något. Imorgon eftermiddag ska jag och svärmor till minneslunden och tända ljus. Tänk vad tiden går...två som hastigt lämnat denna jord för 1½år sedan och två dagar emellan var ingen höjdare. Ja, livet går vidare eller vi måste gå vidare man kan inte älta det för mycket.

Take Care /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0