151110

Hela helgen och måndag har varit hemska. Jag kommer inte gå in på några detaljer men varje dag har jag gråtit, flera gånger. I måndags la jag nästan alla mina kort på bordet och berättade för min behandlare vad som hänt under helgen och tidigare i mitt liv. Varje ord, mening tog emot. Rädslan vad som kommer hända framöver. Jag har haft tårar i ögonen hos min behandlare ocj kämpat emot för och inte gråta, bryta ihop framför honom. Men i måndags rann tårarna. Det kändes bra och lägga korten på bordet men samtidigt skrämmande. Nu har jag fått höja min dos IGEN. Jag ska klarar det här, jag har ju lyckats 13 dagar så banne mig klarar det och slå nytt rekord. Nu är klockan över midnatt. Innebär ny dag med nya möjligheter och 10 min av nykterhet.

Sitter och skakar medan jag försöker skriva..hela jag skakar. Jag kan nog själv gissa mig till varför jag gör det. Jag har aldrig skakat såhär mycket och vet inte vad ska ta mig till, avvakta och se om det blir bättre eller ringa till en vän och be denne skjutsa in mig. Det här väligt obehagligt. Jag vet inte om det är pågrund av medicinen, eller att alkoholen håller på och lämna min kropp eller om jag bara fryser. Troro jag prova med en varm such och mysa ner mig bredvid min hund Pompe. går det inte över får jag ringa och väcka någon som får skjutsa in mig akut.

skakar att jag inte ens kan skriva orednligt längre. säger godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0