150816

Efter många år av övervägande har jag slutligen bestämt mig för ta upp min blogg IGEN. Det här är min blogg, jag bestämmer exakt vad jag vill skriva om. Jag är absolut inte ute efter någon uppmärksamhet (som Kissie och alla dess småtjejer som gör allt för och bli kända). men jag behöver bara få skriva av mig! Många kommer tycka säkert  Jaha, hört talas om dagbok. Jodå dagböcker hade jag och faktiskt när jag var liten flicka. Jag har kvar dem uppe på vinden hos mina föräldrar. Jag struntar i vem som läser och hur ni tolkar...I don't care. Jag har valt och ta bloggen som ett hjälpmedel, vi kan säga att det är del av min terapi i mitt liv jusr nu. 
 
Klockan börjar sakta men säkert närma sig 04.00 och det innebär uppstigning om två timmar!! Mer än såhär orkar jag inte skriva. Jag måste försöka få några timmar sömn men ärligt så tycker jag snart det inte är ens värt och sova. Jag vet inte om det är bara jag men bättre och hålla sig vaken för då är jag piggare än om jag sover som nu två timmar. Mer zombie än levande HAHA. 
 
PoG (Klura på den här förkortningen, en kollega skriver med den här avslutet på vår jobbmail...det tog månader för mig och fick veta från henne för bara två veckor sedan vad det står för. Vill bara tillägga att då har jag jobbat som boendestödjare i 10 månader). 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0